eleccions a directora o director de l'INAPH

En el Consell d'Institut celebrat el dia 28 de gener de 2015 s'ha iniciat el procés electoral per a l'elecció de directora o director de l'I.U.I. en Arqueologia i Patrimoni Històric-INAPH amb la convocatòria d'eleccions, aprovació del calendari electoral(format pdf) i l'elecció mitjançant sorteig públic dels membres de la Comissió Electoral, el resultat del qual ha sigut el següent:

Presidenta: Dª Feliciana Sala Sellés
Presidenta suplent: Dª Sonia Gutiérrez Lloret

Secretari: D Manuel Cano García
Secretari suplent: D Lorenzo Abad Casal

Vocal: D Juan Francisco Mesa Sanz
Vocal suplent: D Mauro S. Hernández Pérez

Edifici Instituts Universitaris-Parc Científic, Planta Baixa
Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n.
03690 - Sant Vicent del Raspeig (Al