Notícies - Notícies publicades en Juny, 2016

• Dilluns, 27
  • portes obertes Cabezo Redondo 2016

XX Jornades de portes obertes en el Poblat Prehistòric de Cabeço Redó

Villena, 16 i 17 de juliol 2016.

• homenatge Pierre Rouillard

Jornada d'Estudi La metamorfosi de l'objecte. Homenatge a Pierre Rouillard.

La Université Paris Ouest Nanterre La Défense dedica una jornada d'homenatge al Professor Pierre Rouillard, arqueòleg hispanista francès, el 27 de juny en Paris. Rouillard ha desenvolupat bona part de la seua recerca sobre la cultura ibèrica i la colonització grega a Hispània, dirigint nombrosos projectes arqueològics en la província entre els quals destaquen els de la necròpoli ibèrica de Cabezo Lucero, l'assentament orientalizante de la Fonteta de Guardamar, el poblat de la Picola, les pedreres del Ferriol o el palau de tres Hermanas. L'homenatge reuneix a col·legues espanyols i francesos, entre ells Lorenzo Abad.

• Dijous, 16

L'INAPH dóna la benvinguda a 2 noves investigadores

Les investigadores Yolanda Spairani Berrio, Professora Titular d'Escola Universitària del Departament de Construccions Arquitectòniques i María Teresa Riquelme Quiñonero, Professora Associada de l'Àrea d'Antropologia Social del Departament d'Humanitats Contemporànies, s'han incorporat recentment al nostre institut, per la qual cosa els donem la benvinguda i els animem a participar activament en l'activitat de l'INAPH.

• Tornar al tauler principal

Edifici Instituts Universitaris-Parc Científic, Planta Baixa
Carretera de San Vicent del Raspeig, s/n.
03690 - San Vicent del Raspeig (Al