Notícies - Notícies publicades en Novembre, 2016

• Dimarts, 22
  • Llibre Cabeçó Redó

Presentació lliure Cabezo Redó

Ahir a la vesprada, a les 20 hores, va ser presentat en el saló de plens de l'Ajuntament de Villena el llibre "Cabeço Redó (Villena, Alacant)", amb gran afluència de públic. La presentació va ser a càrrec de D. Francisco Javier Esquembre Menor, President-Alcalde de l'Ajuntament de Villena i de Dª Amparo Navarro Faure, vicerectora de recerca de la Universitat d'Alacant. També van intervenir D. Mauro S. Hernández Pérez i D. Gabriel García Atiénzar, autors del llibre, juntament amb Virginia Barciela González.

• Dijous, 17
  • Llibre Cabeçó Redó

Presentació del llibre "Cabezo Redondo (Villena, Alicante)"

Autors: Mauro S. Hernández Pérez, Gabriel García Atiénzar i Virginia Barciela Rodríguez

21 de novembre a les 20.00 h. Sala de Sessions del Palau Municipal de Villena.

• Dimarts, 8
  • orígens humans

Cicle Evolució Humana

15, 22, 28 i 30 de novembre en la Seu Universitària Ciutat d'Alacant, C/ Ramón y Cajal, 4. 20h

• Seminari

Seminari "Approches de l'archéologie funéraire"

17 de novembre 14-18 h.Université Toulouse Jean Jaurès. Bât. Olympe de Gouges

UFR Histoire, Histoire de l'Art et Archéologie, Salle G113.

• Dijous, 3

Investigadores/investigadors de l'INAPH dirigiran 4 projectes arqueològics a Castella-la Manxa

En el marc de la resolució 30/08/2016, de la Viceconsejería de Cultura, per la qual es convoquen les subvencions per a la realització de Projectes de recerca del Patrimoni arqueològic i paleontològic de Castella-la Manxa per a l'any 2016, han sigut triats 4 projectes dirigits per investigadores/investigadors de l'INAPH:

• Projecte "Tolmo de Minateda. Actuació arqueològica 2016", finançat per la Junta de Comunitats de Castella-la Manxa i la Universitat d'Alacant i dirigit per la Dra. Sonia Gutiérrez Lloret i el Dr. Lorenzo Abad Casal.
    • Projecte "Els accessos a la fortificació del poblat protohistòric dels Almadenes", finançat per la Junta de Comunitats de Castella-la Manxa i la Universitat d'Alacant i dirigit per la Dra. Feliciana Sala Sellés.
    • Projecte "El poblat calcolític de Vilches: caracterització radiocarbònica, ambiental arqueométrica", finançat per la Junta de Comunitats de Castella-la Manxa i la Universitat d'Alacant i dirigit pel Dr. Gabriel García Atiénzar.
    • Projecte "La vila romana de Balazote. Actuació arqueològica 2016 en el jaciment del Camí Vell de les Sepultures", finançat per la Junta de Comunitats de Castella-la Manxa i l'Ajuntament de Balazote i dirigit per la Dra. Julia Sarabia Bautista
  • Tornar al tauler principal

Edifici Instituts Universitaris-Parc Científic, Planta Baixa
Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n.
03690 - Sant Vicent del Raspeig (Al